18:e December 2011

7 av 12 dagar jobbade :) denna vecka kommer bli tuff, men massa timmars jobb, både på bokis och på F. Ska även hinna klämma in en utgång på torsdag, dock en lugn sådan eftersom jobbet kallar på fredag 9-19. har en känsla att jag kommer sova vääldigt gott när detta är över. är ju en jäkla tur att de är super kul att jobba just under jul, massa folk och full fart hela tiden, älskar det! :) 

har fått något i ryggen så för tillfället liknar jag en 80 åring. än så länge gör de inte allra värst ont när jag går utan mest när jag ska böja och sätta mig. jag som tror att allt ska gå bort av sig själv har börja inse att så är nog inte fallet så ska fara till någon i veckan som kan fixa till de. är redan sjukt less, vill kunna röra mig som förut.

for iallafall och sprang på morgonen, kanske inte de bästa men gillar inte att kroppen ska ge upp och att lyssna på den har jag aldrig varit bra på. ska dock bli bättre på de i framtiden.

nu ska jag fara och måla lister :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback