15:e November 2011

Helgen i stockholm har passerat och jag är tillbaka till verkligheten igen. Helt sjukt vad tiden gick fort, tycker vi inte mer än hann landa så var vi påväg hem igen :( de blev en hel del shopping vilket märktes eftersom resväskan vägde ganska mycket mer än när vi åkte dit men jag är hel nöjd med allt och de är de som är huvudsaken :) de som iallafall fick följa med mig hem var jeans, skor, 2 tröjor, shorts, stickad tröja, öronhängen, halsband, jacka och massa presenter/julklappar :) hur mysigt som helst har vi iaf haft :)

och vet ni vad jag gjort idag? Jo, jag har bokat in 90min hot stone massage :) nu jäklar kanske jag slipper känna mig som en tant.

imorgon är det äntligen premiär av twilight och jag och Madde ska till luleå och se den, fy vad vi längtar! ;)

nu ska jag pussa på min älskling som för övrigt fyller år på söndag och jag har till om med klar en present, DUKTIGT ELIN ;) (brukar alltid ha sjukt svårt komma på något bra)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback