23:e November 2011

just nu vill jag bara sluta så jag får fara och springa, springa så jag får ut all mitt dåliga humör som bara behövs ett kort samtal för att framkalla..men framför allt känner jag sådan hjälplöshet.

idag får jag äntligen träffa mitt hjärta och framför allt sova med honom. han jobbar nämligen natt så har inte sett honom sedan måndag :/ på tal om måndag så har jag inte hunnit skriva att jag var hel ledig då och började min dag med 90 min hot stone massage och fy så skönt de var efteråt. kände mig som en helt ny människa :) något jag absolut ska tillbaka på, även fast massage ibland gör ont och man helt av allt bara vill skrika och gå därifrån så är de helt klart värt de :)

näe, nu ska jag dricka upp mitt te :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback