1:a december 2010

nu är de bara 24 dagar kvar till jul, åh, vad mysigt! och jag är klar med alla julklappar ungefär iaf. har hjärtat kvar och så skulle jag vilja hitta nå mer till mamma och Lenko, sen är allt klart :) så skönt att inte vara ute i sist minuten. apropå julklappar så nu på äldre dar så vet jag alltid i förväg vad jag kommer få, fast iofs de är bättre få något man vill ha och behöver :) fast de mysigaste med julen är nog ändå allt julpynt. de är så mysigt att vara hemma och ha tänt min mini gran, ljusstaken och se alla tomtar med en kopp te i handen och peppakakor :)

idag har jag börjat kl 12 och går till stängning. imorgon har vi kvällsöppet så blir att jobba till 21, men just under jul är de bara roligt jobba, tiden går så sjukt fort :) nu ska jag gå och hämta mig en kopp te och fortsätta märka in böcker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback