22:a december 2010

nu är det ett bra tag sen jag skrev här sist, men jag har verkligen inte haft tid. jag bara jobbar och jobbar och först efter nyår kommer jag kunna andas lite men januari i sig kommer innebära mycket jobb, tror jag räknade att det blev som längst 2 veckor i sträck. men jag klagar inte, just December är den bästa månaden att jobba, högt tempo och väldigt mycket folk! :) har även hinnit med ett julbord med jobbet, gott! :)

idag är planen jobb till 19 sen fira Emma + utgång. är faktiskt inte de minsta sugen, men måste väl ställa upp, Emma stryper väl mig annars. så är väl bara bita ihop och hänga med :b näe, men jag vet att de är roligt när man väl är igång, så det kommer nog bli bra tillslut känns bara jobbigt när man. ska försöka hitta party humöret under dagen :) men hur som helst kommer det bli en lugn kväll för jobbar 12-21 imorgon + att jag måste slå in alla julklappar antingen innan jobbet eller efter, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback