11:e december 2010

det finns en par saker som gör mig så arg och det är människor som skrattar och inte ser allvaret med alkohol. det är okej så länge de stannar vid att dricka för att ha roligt men det är inte okej när någon börjar sitta hemma själv och hälla i sig bara för att man har sådant begär av efter den. jag har grym respekt för den. jag har sett dens baksida. jag vet hur exakt mycket den kan förstöra. jag vet hur en familj kan brytas ner till grunden på grund av den. det är just de som gör mig så arg för jag tror inte alla förstår hur mycket skada den faktiskt kan göra, tror ingen som inte varit med om de själv kan förstå. alkoholism är en sjukdom, dom som drabbas är inga dåliga människor, det är bara någonstans i livet det gick snett. en del inser sina brister och andra inte, men det är så med allt. men som sagt, dom är inga dåliga människor, dom kan faktiskt vara världens bästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback