27:e Augusti 11

NEEEJ!!! jag tror jag håller på att bli sjuk och det har jag verkligen ingen tid eller lust till. min lediga helg blev så ledig att jag tillbringar den på jobbet. 6 av 19 dagars jobb är påbörjad (som det ser ut nu blir det 19 dagar i sträck, kan och hoppas kunna klämma in en ledig dag) men pengarna rullar in som dom ska nu och de behövs eftersom det är en hel del till huset som ska köpas så kommer nog kännas värt de när lönen trillar in på kontot :)

imorgon hade jag tänkt tvinga med mig hjärtat till Happis en sväng direkt jag slutar 4, måste och hämta ut mina skor :) hade även tänkt hinna över en sväng till finland om inte klockan hinner springa iväg för mycket, men det ser vi ju :) hade även tänkt kila efter mina fina underbara nike skor jag vill ha och även lite nya nike kläder skulle inte sitta fel (är nog bara bra jag får jobba mycket ifall detta ska gå ihop) ;) råkade ju klicka hem ett par nike brallor här för någon dag sen, till mitt försvar mot hjärtat har jag att mina förra bodde jag typ i så det var väl investerade pengar :)

annars så längtar jag tills jag slutar, min mormor och morfar är nämligen här och dom har tagit med sig köttsoppa, jäklar vad gott det ska bli :) palt fick jag igår så dom skämmer bort min lite men jäklar vad de var gott :)

nu ska jag fortsätta pimpla i mig te ihop om att de hjälper mot min sjuka och att den blir bra på en gång, helst nyss :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback