1:a mars 11

efter morgonprom 30min, gym, långprom i solen 1,5h och ett underbart spinning pass är jag helt lycklig. jag vet någon som kommer sova gott inatt :) men jag älskar de, vara ledig och kunna fylla dagarna med det jag gillar bäst. fast att alltid vara ledig hade jag aldrig klarat av men att vara ledig när man vet att jobb kommer inom några dagar är underbart, tror man uppskattar och tar vara på det lite mer då :)

idag var jag jätte sugen på pizza så jag bestämde mig för att göra hemmagjord tacopizza och gissa om det var gott, mums :) längtar redan till morgondagens lunch ;)

just nu sitter jag och myser med en te kopp och ska snart sussa med hjärtat som redan sover. imorgon står det träning och mys med mamma hela dagen på schemat :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback