6:e mars 11

startade dagen med en promenad på 1h och 45min innan frukost. tanken var inte att den skulle bli så lång men det var så himla skönt väder så tiden gick av bara farten och allt detta innan 9.15 :) det är så skönt att vara igång från morgonen. F däremot kanske inte alltid tycker det är lika roligt att alarmet ringer 06.30 men det får han faktiskt leva med ;)

just nu sitter jag på jobbet och är bitter över att jag måste jobba när det är så härligt väder men det blir pengar, det är väl de man får trösta sig med. hade varit skönt fara ut med skotern och grilla men får göra det nästa helg ist om vädret tillåter och hjärtat är med på det dvs :) just nu åter det bara 1h och ca 30min innan jag får gå hem så det känns inte så farligt. ska gå och ta mig en tekopp och en skorpa innan jag ska äta min sopp middag för kvällens spinning/BP pass :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback