8:e mars 11

jag blir galen, känns som hela min kropp bara skriker och jag vet inte vad felet är.. tänkte det kanske var vila men har sovit 9h inatt, kan ju inte mena att jag ska sova mer än de? men hela min kropp är helt seg och gör som "ont", det ilar som i den. svårt att förklara känslan.. men så irriterande när den inte vill försvinna.

nog om gnäll, idag har jag gjort 7 semlor eftersom det fettisdag, 2 till fredrik, 1 till snickarn, 1 till mamma, 2 till Lenko och 1 till mig :) längtar tills jag ikväll får äta den tills sofias änglar, MUMS! :)
till helgen får jag vara ledig och jag hoppas på bra väder så vi kanske kan ta en tur med skotern och grilla korv, hade varit super mysigt :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback