lyckoruus

veckan i turkiet var helt underbar, vi hade strålande sol och 30+ precis varenda dag så det kunde inte bli bättre. hotellet var super fint och låg i alldeles vid stranden :) hade lätt kunna stanna en vecka till. det enda tråkiga är att färgen man hinner få bleknar bort så fort, känner mig ganska blek jämnförelse med då :/

igår efter jag varit och testat Zumba så fick jag världens lyckorus. Zumba är bland de roligaste jag testat på länge. var sån härlig musik och rörelser så man kunde inte annat än att bli glad :) instruktörerna hade även sådan härlig energi så det bidrog också till varför det blev så bra som det blev. jag ska lätt på flera pass, har redan 2 inbokade, åh så roligt :)

nu blir det jobb till 18 och efter de ska jag till min älskade madde för DPHW mys :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback