17:e oktober 2011

ännu en helg är passerad och jag är tillbaka på jobbet. Varför ska tiden alltid gå så förbannat fort?

Nåja, i fredags var vi på bio i luleå, vi såg svensson svensson i nöd och lust.. den var helt klart sevärd, riktigt bra och rolig :) i lördags var jag på hundutställning med madde som ställde ut sina fina flickor och de gick så jäkla bra :) i söndags bytte vi till vinterskor på min pärla och sen städade vi i huset. så det har varit fullt upp..

känner mig inte på topp, är rädd att de är någon förkylning som härjar och de har jag då verkligen inte tid med. det är hard work fram till 11/11 då jag drar till sthlm och vilar upp mig en helg. Blir något i stil med 3 dagar ledigt av 25 möjliga, men som sagt, de är mitt eget fel och när lönen kommer är de nog värt de iaf ;) Nu ska jag återgå till jobbet :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback