1:a oktober 2011

Är super fint väder ute men jag sitter på jobbet för ovanlighetes skull, får hoppas vädret håller i sig och ännu är lika fint när jag slutar kl 15 :) På måndag är jag ledig och även helgen så det blir en kort vecka för mig, skönt :) det är välbehövligt eftersom mitt hem ser ut som ett bombnedslag, på 21 dagar har jag varit ledig 2 (haft fullt upp även dom dagarna) och det är helt och hållet mitt fel men därför har städning av mitt hem kommit ganska långt ner på listan. Men får se, börjar först kl 12 imorgon så kanske hinner med lite då också :)

i tosdags bokade jag och min Helena flyget till sthlm, så nu är det bara boende kvar :) ska bli så mysigt att bara komma bort en sväng. kommer vara mycket jobb veckorna innan så ska bli skönt och bara vara.

näe, nu ska jag fixa mig nå te och göra någon nytta så tiden går fort när jag kommer hem måste jag plugga sen pratades det om att kanske äta på Kina eller Tacos (om jag får övertygat hjärtat att han är sugen på de) ;) skulle även vilja hinna med träning här under kvällen men de var prat om att skruva lådor till köket, vi får helt enkelt se vad som hinns med :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback