27:e Oktober 2011

första passet avklarat och är redan inne på mitt andra. tiden har gått himla fort och jag hoppas de fortsätter med de så klockan snabbt blir 21 :) ikv blir de inte så mycket mer än att gå och sova så fort jag kommer hem. hade behövt ta mig på vid 6 tiden imorgon och hinna tvätta någon maskin innan jag börjar kl 10. men jag får se hur de blir, annars får jag ta de på söndag. hade behövt städa också men de får först bli till helgen.

igår bokade vi äntligen hotell till stockholm så nu är allt klart, skönt :) är bara 2 helger kvar sen åker vi, ska bli så skönt att komma bort en sväng och slippa tänka på jobb och allt sånt + att ta igen förlorad tid med Helena :) nackdelen är väl att hjärtat blir kvar hemma, men får försöka komma på någon bra present till honom ist som plåster på såren ;)

nu ska jag hämta en kopp te och börja packa upp varor så tiden går lite fortare :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback