28:e oktober 2011

jag är så fruktansvärt less. skulle kunna somna sittades just i detta nu. har 3 och en halv timme kvar innan jag får gå hem.. men som pricken över i:t måste och handla till någon middag efter jag slutat och dum som jag är har jag ingen bil med mig så kommer alltså få bära dom där förbannades påsarna från ica ända hem.. fyfan säger jag bara. ska seriöst gå och sova direkt jag ätit och diskat bort allt. mina 8h sömn inatt verkar inte ha hjälpt ett dugg. och tror ni jag orkade upp och tvätta heller? NEJ!! mina 12 av 12 dagar är iaf gjorda och ledigheten kommer väldigt lämpligt. morgondagen uppbokad och hade tänkt tvätta på kvällen så jag har hela söndagen fri till annat, men antar de blir att jobba i huset då. och sedan på måndag är vardagen igång igen.

nu ska jag sluta skriva och fortsätta vara bitter och packa upp varor.
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback