5:e Oktober 11






Alla tapeterna är äntligen beställda och klara och de kommer bli super fint när allt väl är uppe :) Tapeten som ska vara i datarummet älskar jag redan, den är så himla fin :) (hittills bara jag som tyckt de men den är ändå min favorit) 

Köket är på plats och imorgon (tror jag) skulle de börja läggas kakel, det börja hända grejer ;) Golvet som ska vara i hela nedervåningen är jag så galet nöjd med, hjärtat var skeptisk först men även han tycker de blev galet bra :) 

jag har lovat Emma att fota lite biler så det kommer dyka upp här inom kort (rättare sagt när jag väl kommer ihåg att göra de) och så får även du Helena se att de hänt lite sen du var här sist ;) snart får du och Aite ett eget rum när ni kommer på besök och så slipper du dela säng med mig (fast de är ju mysigt) :b

nu ska jag fortsätta jobba och dricka mitt te :)
ikväll ska jag mysa och se film med min fina Madde coh hennes fina Lingon och Siw + alla andra djur :)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback