New


Denna ring beställde jag i början på förra månaden
och idag så kom den äntligen :)
den är så himla fin och kommer garanterat användas
lika flitigt som jag använt mina andra sabo ringar.
Sabo (och alla andra sliver smycken för den delen) må vara dyrta
men de är värt varenda krona för dom håller sig fina hur länge som helst.
Jag har använd mina andra sabo ringar i princip varje dag sen jag köpte dom
och ännu är ringarna super fina och då har dom fått genomgå mycket.
bijouterier kan ofta bli missfärgade men silver är alltid sliver, går inte komma ifrån :)


Missförstå mig inte, det är absolut ingen fel på bijouterier och givetvis köper jag sånt också,
men som sagt sliver är alltid silver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback