11:e oktober 2011

sitter på jobbet och har just ätit middag - gröt. inte den godaste middagen men åt laxen till lunch så får skylla mig själv att jag inte sparade de bästa till sist ;) har förövrigt smakat kallrökt lax, så sjukt gott! längtar redan till lunchen imorgon ;) 

idag bestämde jag mig äntligen att köpa mig min efterlängtade kopp (eller kopp och kopp, det är snarare en skål)
och ett ny te smak fick också följa med mig hem, perfekt till en te älskare som mig :)

min plan för kvällen är att åka till gymmet och springa innan jag slutligen landar i soffan med min nya kopp och mitt nya te framför desperate housewives och gossip girl iförd min one piece och dun tofflor, kanske tänder ljus också bara för det är så himla mysigt :) hjärtat jobbar natt så får passa på se mina älskade serier medans han är borta så han slipper se de med mig :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback