12 November 2010

eftersom det är iaf några som läser min blogg så ska jag försöka hålla en jämn och bra uppdatering men ni får inte bli allt för sur om jag misslyckas :)

just nu står jag på jobbet, tog en liten paus :) har varit bra med folk och då springer bara tiden iväg, vilket gillas!

ikväll är det idol i Luleå och jag är bitter för jag såklart kom på för sent att jag ville fara och se :/ så istället får jag tända ljus hemma och mysa ist. har även ett önskemål att hjärtat har klar maten tills jag kommer, återstår att se om det blir så eller ej ;)

Näe, nu har jag inte tid stå här mer måste jag packa upp nå varor som kommit!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi. Saknar dig! Jag ska också tända ljus och kolla idol :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback