14:e november 2010

igår åt jag mitt första julbord för iår, kändes lite tidigt men fick faktiskt lite julkänsla, mys :) hur som helst så var vi på westen fram, Fredrik hade firmafest, så de var mat och julshow :) jag var nykter och chaffis för jag skulle jobbar idag och måste säga att de är grymt skönt att inte vara bakis idag..

efter jobbet blir det fixa middag, sen spinning/BP och sedan gasa hem till storön och fira Lenko på plast farsdag ;)

till veckan måste jag börja baka tills hjärtats kalas på Lördag. Har fått en lista på vad han önskar sig så det är väl bara att sätta igång :) hade även vilja baka lussekatter och typ knäck bara för att få ännu mer julkänsla, problemet är bara att jag inte tycker om baka i mitt enormt "stora" kök. man vet ju inte vars man ska sätta allt, de får liksom inte plats :/


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, du är så duktig Elin! Jag måste också sätta igång med julbakandet snart.. dock så har ju jag liiite större kök än dig :P

Postat av: Elin

tack, jag försöker vara de :)Jaa, du har ju som det, är så tråkigt baka när man inte får någon ordenlig plats :/ men fika är gott så får göra de bästa av allt och baka iaf ;)

2010-11-15 @ 15:24:49
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback