15:e november 2010

4 av 7 jobbdagar avklarade :) det har gått väldigt snabbt måste jag säga, men skönt är väl de :)

ikväll har jag tvättstuga och hade även tänkt börja baka till kalaset, blir kärleksmums och chokladbollar :) har även på min lunch hittat min present till hjärtat, skönt! nu återstår det bara att han ska prova den och se så storleken blir rätt och sen ska lite annat fixas, tror det blir bra :) har alltid så svårt att hitta på vad jag ska ge, sen gör de ju inte saken bättre att han inte säger vad han önskar dig heller. annat är de med mig, min lista är alltid lång på vad jag vill ha ;) det roliga med de hela är ju att när man väl kommit på vad man ska ge i present och känner sig lättad över de då måste man komma på vad man ska ge i julklapp :/

nu ska jag fortsätta torka hyllor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback