21:a november 2010

har just sett klart "ensam mamma söker" och ska snart krypa till sängs, sjukt trött. imorgon ska jag på massage och jag längtar INTE för de kommer göra ont. förra gången jag var, alltså för 2 veckor sedan, trodde jag att de skulle blir hur skönt som helst men jäklar vad fel jag hade, är även rädd att de kommer kännas ännu värre imorgon för jag har väldigt spänd och har ont i axlarna. sen tror jag även jag har någon låsning eller muskelknut bakom skulderbladen, inte mysigt om man säger så :/ måste börja använda spikmattan mer nu, för de känns alltid bättre efter den :)

i träningsväg har jag hunnit med en långpromenad och spinning/bp, grymt skönt! var behövligt efter en helg fylld av massa födelsedagsfika, men gott har de varit och faktiskt har jag inte ätit allt så mycket, stolt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback