25:e november 2010

igår var jag som sagt och mös med maddes nya kattungar, gud så söta! jag vill också ha en men bara om den stanna med att vara så där liten som dom är när den bara är 8-9 veckor, dom är som sötast då, ååh :)

idag har jag följt med Fredrik när han jobbat men hoppade av hos mormor och morfar och var där under tiden han for till Kiruna, mys! :) vi har hunnit baka lussebulla längder, bytt julgardiner (eftersom jag tog dom hon redan hade hängt upp), snott hem lite tomtar och kollat igenom gamla kort :) de är alltid så mysigt vara där, trivs så bra, har börja göra de mer nu på äldre dar (lät lite som en gammal tant, men ni fattar vad jag menar). tänkte följa med imorgo

imorgon ska jag klippa mig, baka bröd, julpynta, städa, träna och jaa, massa mer :b har alltid så fyllt upp på mina lediga veckor. fattar inte att jag alltid kan ha så mycket att göra, men de är samtidigt skönt, man blir så slö annars :)

nu ska jag fixa mat, sen spinning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback