30:e november 2010

får väl börja med att be om ursäkt för dåligt uppdaterande.

just nu håller jag på med att göra min egen müsli, återstår att de om den blir god. idag har jag slutat 4, skulle och träna men min kropp ville inte så de fick bli en promenad ist. problemet jag har när det gäller promenader på kvällen är att jag blivit mörkrädd. hatar att gå där det inte finns massa lampor. ifall en påslagen bil står parkerad blir jag rädd att någon ska hoppa ut och ta mig :b (jag vet, jag är töntig fast de är bara ibland jag får för mig de). förut var jag inte såhär, då kunde jag gå utan lampor hur långt som helst fast de var mörkt. nåväl, nu gillar jag de absolut inte, huvva..

nu ska jag gå och kika till müslin :)

update
müslin var inte alls god :/ får testa göra efter något annat recept nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, nååå! Men jag är också lite mörkrädd. Man börjar tänka massa hemska tankar. Och det blir ju inte bätter av att Aite också är mörkrädd :P Han håller sig alltid runt mina fötter när det är mörkt ute och svansen hänger lite :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback