nu är jag tillbaka..

..eller?
idag fick jag någon idé om att jag skulle börja blogga igen, vilket aldrig tidigare inträffat. läser andras bloggar men är urdålig på att skriva själv, just för att jag inte vet vad jag ska skriva. men nu ska jag ge de ett ärligt chans och förhoppningsvis håller de längre än de tidigare gjort :)

så inför min nya start så tog jag bort alla gamla inlägg och design. så nu får de se ut såhär eftersom jag varken har tid eller ork att bråka med att göra något åt sidan.

nu sitter jag i soffan med datorn på magen och ska snart byta om till träningskläder och spinna, skönt! måste bara skryta lite på mig själv eftersom jag har bakat bröd idag och dom blev riktigt goda, återstår dock ännu att höra hjärtats åsikt och tror nog inte han kommer vara lika förtjust som jag ;) har även haft min fina Bella på besök, så mysigt att se henne igen!

Näe, nu måste jag börja packa bröden i frysen! :)

ps, har någon ens koll på min blogg efter mitt "lilla" uppehåll? i sånt fall kan ni börja ha de nu ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har koll! :D Hehee. Och bra att du börjar skriva igen, då har jag ju koll på dig trots att det är 23 mil mellan oss :P

Postat av: Anne-Lie

Jag är en läsare iaf !



Har ju ej haft så många inlägg att läsa ca 5st dom senaste 8månaderna !



Välkommen tillbaka <3

2010-11-12 @ 14:16:41
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback