5:e april 11

igår var jag och bokade tid till frissan för att göra mitt hår ljusare :) tänkte först göra det hemma men eftersom jag äntligen fått bort den gamla blekningen och mitt hår slutat vara slitet och fult så bestämde jag mig för att låta frissan göra det och inte börja bängla själv. just när det handlar om att göra håret ljusare har jag blivit rädd att göra de själv, sist blev det katastrof men det kan ju iofs ha och göra med att jag blekte det x antal gånger för mycket under en kortare tid. svårt veta om jag ville vara mörk eller ljus.
hur som helst tänkte jag göra mig lite extra fin lagom tills vi far utomlands :) nu återstår det bara att jag och hjärtat ska komma överens om en färg (han betalar halva om han får vara med och välja) och vi verkar tycka ganska lika så det ska nog inte vara speciellt svårt att komma överens :)

Åter till jobbet!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback