15:e Augusti 11

är tillbaka till verkligen, första dagen på jobbet efter semestern (min jobbdag på Fritz igår räknas inte) och det går över förväntan, trodde det skulle gå trögt men de gör de inte :) det är nu det hårda jobbet börjar och kommer se ut så ungefär ett år framöver. är mycket annat som ska hinnas med utanför jobbet, så fram till jul kommer det nog bli lite körigt, men förhoppningsvis kommer det gå bra. en utlandsresa hade jag absolut inte tackat nej till men just nu finns det inte ens med på världskartan att de skulle gå att genomföra, sorligt men sant.. jag får helt enkelt nöja mig med att kolla och drömma mig bort till värmen ;)

har börja komma tillbaka till mina vanliga rutiner och framförallt till träningen nu, har varit så mycket hela tiden den senaste tiden så har tappat bort de lite men är sjukt skönt vara på banan igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback