30:e Augusti 11

när man jobbar i en butik får man stå ut med väldigt mycket. har någon tex en dålig dag så är de oftast vi som får ta smällen och får oss en härlig utskällning för minsta lilla grej även om det inte är vårat fel. kanske mår dom  helt enkelt bättre av att skälla ut oss som dom ändå inte känner? idag så hostade någon mig i ansiktet, inte så jäkla mysigt kan jag ju dock tala om. ibland (läs ofta) undrar man ju om folk lärt sig folkvett.. men en sak som är säker är att man slutar aldrig förvånas över vad som kan hända :b
sen finns det ju dom kunder som är helt underbara och trevliga som gör hela ens dag så mycket bättre, tack till er :) 

är inne på min 9:e dag av 19 nu, de tar sig.. bara halva tiden kvar :) Min plan att få någon ledig dag ser inte ut att fungera men det får helt enkelt gå iallafall :)

i helgen är nog planen att ha tjejmys, antigen i luleå eller kalix, har gått alldeles för länge sen vi var alla sist :)

Nu ska jag fortsätta slita och efter jobbet ska jag åka och hämta ut mina nya fina underbara nike brallor och sen spinning :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback