11:e feb 11

idag är det fredag och började dagen med 1,5 h på gymmet, gud så skönt det var! bättre snart på dagen än ett tränings pass eller en skön promenad finns inte :) ikväll när jag slutar kl 18 får jag äntligen träffa hjärtat som jag inte sett sen onsdag, han har jobbat natt och slutat när jag ska till jobbet. igår på lunchen var jag och köpte en alla hjärtans dag present och om jag känner mig själv rätt så vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig ifrån att inte ge den redan ikv, får väl se hur de går ;) åkte på att jobba helgen så blir först ledig på måndag men det blir bra det med :)

nu måste jag gå och äta något lite lätt, håller på att hungra ihjäl och fram till middagen som kommer bli hemmagjord pizza kommer jag aldrig klara.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback