15:e feb 11

alla ♥ dag igår och jag och hjärtat var så romantiska att vi inte hann ses på dagen för vi var på olika håll. jag hade frissa tid sen var det bara gasa hem till Storön och skotta gården, vattna blommorna och en prom med Jaana och han var i huset och höll på. kvällen spenderades på gymmet :b men jag fick iaf blommor, ett gulligt kort och gelehjärtan :) han fick en tröja och ett kort av mig, fast som jag trodde kunde jag inte hålla mig från att ge de på Fredag :b gelehjärtarna tvingade jag honom faktiskt att köpa eftersom jag i alla år alltid fått de av mamma, även när jag flyttat hemifrån, och nu när hon inte är hemma så kändes det ganska tråkigt och värdelöst att behöva köpa de själv så jag bad han ist :b
sen fick jag även ett jättefint egengjort kort och ett bar gulliga hjärt trosor av min älskade Helena, tack! ♥

imorgon ska jag till Luleå, för att först ha lunch dejt med Carro sen hämta hem mamma och Lenko som äntligen kommer hem med flyget från Thailand :) har inte pratat med min lilla mamma på 1 hel vecka nu och vi pratar varje dag annars (men mormor har tagit över hennes roll under tiden) och har inte sett henne på hela 16 dagar det är väldigt mycket för en mammagris som mig ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Morsgris ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback