21:a feb 11

det är så typiskt att efter ha varit ledig i en vecka så blir jag såklart sjuk lagom till måndag och min 4 dagars jobb vecka börjar, snacka tajming. men det går ändå bra, dricker mänger med te med honung (5:e kopp sen morgonen och mina koppar inte inte precis små) och trycker i mig panodil. halsen gör inte lika ont som tidigare men min huvudet känns tungt och öronen gör ont. eftersom det tyvärr inte blir någon träning ikv och hjärtat jobbar natt så ska jag nog gå och köpa mig lite nötter, tända ljus och bädda ner mig och se sex and the city hela kvällen, myys på hög nivå :) fast blir nog en tidig kväll så jag orkar med jobb imorgon.

kanske ska gå och ta mig en till kopp te och sedan börja lägga in lite varor, jaa, så får de bli :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback