2:a feb 11

om bara 1 timme blir jag äntligen ledig efter mitt långa 16 dagars pass och vet ni, då är jag ledig i hela 7 dagar, fy vad underbart :) jag har inte planerat in så mycket, förutom att träna massor, åka en sväng till Haparanda och även en sväng till min mormor och morfar (blir nog från måndag-tisdag) :) ska bara göra sånt som jag tycker om och försöka att inte tänka på alla måsten, ska helt enkelt bara mysa på :)

min dag började med spinning kl 7, är så skön start på morgonen :) efter jag slutar ska jag gå på ica och hämta ut mitt paket som kommit + handla lite och efter de kanske det blir att följa med hjärtat när han ska och träna, vi får se :)

nu tror jag att jag ska fira min ledighet med en bit choklad ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback