10:e Januari 2011

jag har börjat få dåligt samvete av att sova för länge på morgonen, känns som att hela dagen är förstörd. så har jag inte känt förut, ett tecken på att jag håller på att komma upp i åren? har ingen aning men att vara igång från morgonen är helt klart skönt. man hinner så mycket :)

sitter och kollar på spårlöst och dricker en kopp te, måste snart gå och lägga mig för imorgon kl 07.00 ska jag befinna mig på en spinningcykel och vara redo att ge allt. börjar först kl 14 imorgon så hade tänkt hinna med en prom innan jobbet också.

till helgen kommer min älskade Helena, kommer bli så mysigt och skönt att ha henne här ett par dagar. sen på måndag händer en spännande grej, längtar :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback