14:e januari 2011

jag har fått värre mycket gjort på morgonen, har haft tvättid, städat så det är fint när Helena kommer (och de var faktiskt endast för din skull. tänkte även bädda rent men det orkade jag inte för gjorde de faktiskt förra veckan, fast kanske gör det sen iaf), tränat och nu ska jag hoppa i duschen, äta lunch och sen iväg till jobbet. hade varit skönt vara ledig men det får bli en annan gång. sen råkar det ju vara så att jag hittat min klocka jag vill ha. och vad jag vet växer inte pengar på träd, tomten har precis varit och vänta till min födelsedag är på tok för långt bort så jag får helt enkelt köpa den själv, därav är jag glad att jag måste jobba även idag så har jag ju jobbat ihop en liten liten del iaf :) åh, jag som vill ha den nuuuuu!!

för övrig så älskar jag min nya nike jacka jag fick hem i onsdags eller rättare sagt älskar nästa allt som har med nike att göra :) dom gör lätt dom bästa träningskläderna, skit snygga, sköna och ändå till ett rätt bra pris :)

nu ska jag börja fixa mig så jag hinner med allt innan jag börjar, och vet ni vad, imorgon kommer HELENAA , myys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback