24:e jan 11

dag 7 av 16 jobbdagar är påbörjad :) sakta men säkert börjar det närma sig min efterlängtade ledighet. men det går faktiskt bra att jobba så här långa sträckor, nackdelen är bara att man inte hinner med allt annat man hade behövt göra så för tillfället är mitt hem allt annat än rent (okej, så förjävligt är det inte och förmodligen är det bara jag som tycket det är dammigt, men iaf) Men hade tänkt ta tag i det nu kväll efter träningen eller så imorgon innan jobbet kl. 9, vi får se vilket det blir :)

på morgon var jag värre effektiv, hade nämligen tvättstugan kl 7 så mellan jag fixade mig till jobbet kl 10 så hann jag tvätta 4 maskiner :) gillar mer och mer att vara igång från morgonen, fast hade varit ännu skönare om jag varit ledig sen och fått göra vad jag själv velat ;)

föresten igår köpte jag mig mitt efterlängtade gym/gruppträningskort eftersom mitt andra som bara varför gruppträningen har gått ut. nu jävlar ska ska det bli andra bullar men känns faktiskt skönt att äntligen kunna gå tillbaka till gymmet :)

nu ska jag fortsätta torka hyllor tills jag får gå på lunch, är något hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback