26:e Jan 11

dag 9 av 16.. nu börjar de kännas. hela December och Januari har varit galet mycket jobb och känns som jag aldrig riktigt hunnit andas mellan gångerna. sen är jag inte heller världens bästa på att bara sitta ner och ta de lungt. fast och andra sidan gillar när jag har saker att göra, men på den senaste tiden känns de att de blivit lite väl mycket, men jag har enbart mig själv att skylla. så ikväll ska jag släppa allt och inte göra något, bara inta soffläge och inte röra mig på hela kvällen. nåväl återstår att se om det blir så eller om de blir löpbandet eller nå på gymmet :b
 
min dag började hur som helst kl 6.10 för att sitta på en spinningcykel kl 7. där är en anleningen att jag får skylla mig själv, istället för att sova till 8 så stiger jag upp för att träna. men jag gillar ju de och de är en väldigt bra start på morgonen :) och imorgon är det samma sak, fast då ska jag vara på gymmet kl 7, härliga tide, älskar träning :p

imorgon efter jobbet ska jag åka hem och mysa med mammi och Lenko, börjar bli lite mammasjuk ;) (jag vet, jag är löjlig)

nu ska jag gå och hämta mig en tekopp innan jag fryser ihjäl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback