30:e Jan 11

ångesten är borta, allt gick bra.. sköönt! :)

just nu känns de inte alls bra att behöva vara inlåst på jobba när det är strålade sol utomhus.. men det finns väl inte så mycket åt saken, pengarna rullar in iaf :) nu är det inte länge var tills jag äntligen får vara ledig, ska bli så otroligt skönt :) på lördag är det planerat en tripp till Haparanda för att kolla på kök och massa sånt roligt, jag har redan en bild i huvudet på hur jag vill ha det på ett ungefär och hjärtat verkar också tycka om mitt förslag så det är bra :) vill ju inte vara så elak och bestämma allt helst själv fast gillar ju när mina förslag vinner och går inte med på något annat heller, så det är tur att vi tycker ganska lika :)

nu ska jag jobba fram till 4 sen blir det dagen andra träningspass, sköönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback