3:e Jan 2011

fyfan vad jag älskar att träna! de är så sjukt skönt att vara igång igen :) men fy vad jobbigt de var, har ju trots allt haft uppehåll 2 veckor typ, pga massa jobb och förkylning. men nu jävlar är jag på gång igen, nu jävlar ska jag komma iform till beach 2011, lycka till Elin! ;)

idag har jag hunnit vara till Happis med mormor, morfar, Axel och Malin. fick äntligen mina svarta tallrikar som alltid annars varit slut när vi varit tidigare. Sen hittade jag även 2 av mina fina ljusrosa muggar från Rörstrand så nu behöver vi bara 2 till av de gråa så har vi alla 8 :) skulle även vilja ha skålarna av samma serie, men de blir ett senare projekt :) ikväll har även Bella hunnit hit och säga hejdå för hon börjar fara neråt imorgon, usch! :/
nu ska jag sussa, har nämligen tvättstuga kl 7 imorgon. men först ska jag goa sönder mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback