Kina

jag har kommit fram till vad jag vill göra inom en ganska snar framtid, åka tillbaka och besöka Kina igen. det är ungefär 5 år sedan jag var där sist (känns inte så länge sen men ändå). har sagt att jag inte skulle åka tillbaka dit, att jag liksom har sett de som finns att se och det har jag ju iofs, men de lär ju hänt en hel den sist. Den här gången behöver vi inte fara på en guidad tur som sist (vilket i övrigt hur bra som helst), denna gång kan vi istället hitta på egna rundor och bestämma själv vad man vill se :) blir ju inte dirket en sol och bad semester men det kommer bli en spännande och häftig resa och så far vi såklart när det är sommar där så då får vi sol och värme iaf. åh, vill åka nuu!



andra ställen jag planerat att besöka inom min snar framtid är USA och Thailand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback