Juli 13, 2011

jag hinner seriöst inte med, allt går i hundranitti och de känns som jag knappt hinner andas, men jag har endast mig själv att skylla och ingen annan. är nog en jäkla tur jag gillar de jag gör och att ha saker att göra. men om 2 veckor och 4 dagar är de jag som går på semester och får pusta och känner mig stolt att jag även klarat denna sommar med 2 jobb. men jag vet att jag klarar allt bara jag ger mig fan på de..

idag har jag varit effektiv och hunnit med följande:

  • jobbat på friz till 12
  • jobbat på bokis till 18
  • tränat
  • handlat
  • lagat matlådor (plättar till hjärtat och sallad till mig)
  • ställt iordning tvätten
  • diskat bort all disk jag råkas "glömt bort" att göra i några dar.

just nu sitter jag i soffan med en tekopp :) ska göra mig redo för sängen så jag orkar upp till tvättstugan kl 7 och jobbet kl 12, tur man aldrig är sysslolös ;)

Puss och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback