4:e Juli 11

igår var jag och hjärtat till Happis/Tornio och kollade lite :) min plan var att köpa mig en kavaj och en jeans jacka men kom hem med allt annat utom just de. det är så typiskt att just när man behöver något så hittar man det inte men sen när man inte behöver de nå mer då finns de överallt :/ nåja, får fortsätta min jakt på den perfekta jeans jacka, någon gång ska jag väl hitta någon som passar :)

men hittade däremot något jag "behöver" och de var dessa snyggingar:


behöver jag ens nämna att de är nike och de var kärlek vid första ögonkastet? dom är så snygga, sköna och helt sjukt lätta att gå i så kunde helt enkelt inte låta bli + att dom var på extra pris :) blev lite andra inköp också och jag är helt galet nöjd!

nu jobb fram till fredag sen (som de ser ut nu) ledig lördag och jobb söndag! hoppas alla tummar och tår för att de kommer bli bra väder i helgen! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback