8:e November 2011

vet ni vad?! vi har börjat tapetsera (eller vi kanske var lite fel att kalla de, stickis har börja) :) åh, jag längtar som en tok tills allt är på plats. längtar så tills min underbara tapet som alla dömt ut är på plats så alla får se hur snygg den är och ångra att dom dömde ut den från början men även tills min blommiga är uppe på väggen ;) jag har bilder i huvudet på hur de kommer se ut när allt är klart så ska bli spännande att se om de kommer stämma överens med verkligheten :) måste gasa dit direkt efter träningen och se hur långt han kommit..

nu är de inte länge kvar tills vi åker till STOCKHOLM.. ska bli så roligt och jag ser fram emot de så mycket :) vi ska bara ta de lugnt, shoppa, äta gott, fika och framför allt ladda upp batterierna efter en hård period och även för de som komma skall :)

imorgon kommer min älskade mormor och morfar hit och jag längtar för jag har inte sett dom sedan augusti (vilket är på tok för länge för att vara mig) vi ska gå ut och äta när jag slutar och sen ska vi visa huset för de har hänt en hel del sedan dom var där sist :) åh, min fina lilla mormor och morfar, önskar jag hade dom närmare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback