3:e september 11

ikväll ska jag, mitt hjärta och Pettersson och se Jägarna 2 i Luleå, myys! jag är lite rädd för att den kommer vara läskig och jag som är så harig. har svårt och sova och skrämmer upp mig själv efter en wallander film så ska bli intressant och se hur detta går. jag som har lovat mig själv att sluta se läskiga filmer för jag vet hur jag blir, nåja, det blir nog bra iaf :) ett som är säkert är att jag ska ha varma chips iallafall och kanske köpa med mig lite lakris och nötter ;)

efter jobbet blir det att gasa till gymmet och springa av sig lite och efter de fixa någon middag, bli nog sallad för min del och nå annat till hjäri, vad återstår att se :)

Nu ska jag gå och försöka äta lunch :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback