sjuk

tror ni inte jag blev sjuk, fan också! jag vill verkligen inte, usch! jag vill träna, nu när jag äntligen hittat tillbaka till motivationen och börjat tycka det är förbannat roligt igen. funderar på att strunta i sjukan och köra iaf även fast jag vet att det inte är bra men jag lär ju aldrig bli frisk då så lika bra lägga ner den idén. kanske tar mig en promenad ifall jag orkar när jag slutar jobbet bara för att få lite frisk luft. funderar även på att fara och köpa lite mörk choklad bara för det är extremt synd om mig men vi får se, just nu är jag inte speciellt sugen på något. pimplar te ihop om att de ska hjälpa. det får bli en tidig kväll ikv så förhoppningsvis känns allt bättre imorgon. för såhär orkar jag inte må, jag har inte tid eller lust så snälla sjuka försvinn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback